Administrativ medarbejder og udvalgssekretær til Næstved Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har brug for en ny kollega, som i samarbejde med et hold gode kolleger, skal varetage den direkte betjening af de politiske udvalg. I Team Politisk Betjening skal du blandt andet være med til at sikre det optimale grundlag for de politiske beslutninger.

Næstved Kommune søger en administrativ medarbejder og udvalgssekretær, som aktivt kan bidrage til at kvalitetssikre det grundlag, der lægges frem for politikerne. Vi har brug for en kollega, som kan varetage opgaven i forhold dagsordensproduktionen til Økonomiudvalget og Byrådet, men også andre relevante opgaver i forhold til betjening af det politiske niveau.

Dine arbejdsområder kommer til at omfatte et bredt udsnit af opgaver inden for sekretariatsbetjening, herunder:

  • Udarbejdelse af dagsordener og referater til Økonomiudvalget og Byrådet
  • Kvalitetssikring og koordinering i forhold dagsordener
  • Udvalgssekretær på udvalgsmøder – i først omgang som afløser og på sigt i eget udvalg
  • Administrator af FirstAgenda Prepare – digitalt mødeværktøj
  • Vedligeholdelse af hjemmeside og intranet

Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet, men også med kolleger i hele organisationen. Du bliver en del af et godt og fleksibelt arbejdsfællesskab, hvor vi interesserer os for hinanden.

Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller erfaring med området.
  • kan arbejde selvstændigt men med øje for at du er en del af et team.
  • trives med at sidde i et storrumskontor, hvor hovedet skal holdes koldt, mens tingene går stærkt og beslutninger måske ændrer retning.
  • har stærke kommunikative evner – skriftligt såvel som mundtligt og kan levere hurtigt.
  • følger med i hvad der sker i Næstved Kommune på den politiske front.
  • er struktureret og kan planlægge din opgaveløsning.
  • vil bidrage til deling af viden og være en del af et fællesskab, som ”spiller hinanden gode”.
  • er løsningsorienteret.
  • er fleksibel og er til stede, når behovet er der.

Om os
Stillingen er placeret i Byråds- og Direktionssekretariatet, som varetager opgaver vedr. politisk betjening af byråd, direktion og politiske udvalg, GDPR, god forvaltningspraksis, arkivering, afholdelse af kommunal- og folketingsvalg, jura, HR, post og vielse. Her går vi op i at inddrage og styrke hinandens kompetencer og understøtte et godt arbejdsfællesskab.

I Næstved Kommune tilbyder vi fleksibel fredag, hvor man kan arbejde på kontoret, hjemme eller holde fri om fredagen.

Relevant uddannelsesbevis skal vedhæftes ansøgning og CV.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede faglige organisation.

Tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdstid pr. uge 37 timer.

Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Gitte Nonbo på tlf. 5151 8628.

Du kan læse mere om Næstved Kommune på www.naestved.dk

Ansøgningsfrist tirsdag den 16. januar 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Næstved Kommune er en mangfoldig arbejdsplads, og vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund.

Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Næstved Kommune, Rådhuset, Teatergade 8, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963865

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet