BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Børn og Unge søger en administrativ medarbejder til vores stab til et barselsvikariat for kollega, der har sidste arbejdsdag inden barsel den 22. november 2024.
Du kommer til at have samarbejde med mange forskellige kollegaer i centret. I din hverdag har du dit tætteste samarbejde med 6 kollegaer, hvor I tilsammen varetager en lang række opgaver indenfor økonomi, udbetalinger, underretninger, aktindsigt mm. Derudover arbejder du sammen med ledelse, sagsbehandlere mm. Vi er cirka 80 ansatte i centret, hvor vores stabsfunktion er tilknyttet.
Om os
Center for Børn og Unge, Næstved Kommune har ansvaret for at varetage kommunens forpligtelser i henhold til barnets lov. Vi varetager i centeret underretninger og børnesager indenfor Børne, unge speciale og handicapområdet.
Om stillingen
Du vil blive en del af et administrativt team på 7 medarbejdere, som er placeret i Rådmandshaven i Næstved.
Dine primære opgaver i stillingen:
- Budgetopfølgning på det forebyggende område
- Betaling af fakturaer og relaterede økonomiopgaver
- Validering af data til Danmarks Statistik på underretninger og støttende indsatser
- Bistå kollega med indberetning af fravær/nærvær
- Bistå kollega med bestilling af udstyr
- IT ambassadør
- Ad hoc opgaver
- Evt. ledelsesinformation i Target
- Evt. oprettelse af sager og registrering af underretninger
- Evt. håndtering af aktindsigter
- Budgetkontrol og budgetopdateringer for Center for Børn og Unges driftsbudget for myndighedsafdelingen
Vi forventer af dig, at du har
- en fagrelevant uddannelse
- kendskab til DUBU, sagssystem for barnets lov, er en fordel men ikke et krav
- kendskab til journaliseringssystemet e-Doc er en fordel, men ikke et krav
- kendskab til Serviceloven / Barnets Lov er en fordel, men ikke et krav
- erfaring med økonomisystemer, gerne KMD Opus
- flair for økonomiopgaver
- erfaring med Excel
- erfaring med at udarbejde og besvare aktindsigtsanmodninger er en fordel, men ikke et krav
- matcher eller har mod og evne til at indgå i ovenstående arbejdsopgaver
- er dynamisk, fleksibel, opsøgende og udviklingsorienteret
- er servicemindet internt såvel som eksternt
- har gode evner for tværfagligt samarbejde
- evner at arbejde selvstændigt og struktureret
- er positiv og løsningsorienteret
Vi tilbyder dig
- et spændende og udfordrende arbejde med meget afvekslende arbejdsopgaver
- gode og engagerede kollegaer
- muligheder for selv at påvirke, planlægge og tilrettelægge dine arbejdsopgaver
- at blive en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi ønsker at løse opgaverne effektivt og kvalitetsorienteret
- uformel tone og højt humør
Relevant uddannelsesbevis skal vedhæftes.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.
Tiltrædelse 14. oktober 2024 eller efter aftale. Ophørsdato for stillingen vil blive meddelt, når medarbejder på barsel informeret om tilbagevendelsesdato efter afholdt barsel.
Arbejdstid pr. uge 37 timer.
Vil du vide mere
Hvis du vil vide mere om arbejdsopgaverne, kan du kontakte Administrativ medarbejder Sarah Mørck Rasmussen på tlf. 5588 3277.
Hvis du vil vide mere om ansættelsesvilkår mm., kan du kontakte Centerchef Daniel Gottrup på tlf. 3031 8617. Send sms med ønske om opkald, såfremt opkald ikke besvares.
Ansøgningsfrist torsdag den 15. august 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 26. august 2024 i tidsrummet kl. 08.00 – 11.00.
Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Næstved Kommune, Rådmandshaven 20, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087073