Administrativ medarbejder til Center for Børn og Unge - Spændende og udfordrende stilling med varierede opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Center for Børn og Unge søger en administrativ medarbejder til vores stab til en nyoprettet stilling.

Du kommer til at have samarbejde med mange forskellige kollegaer i centret. I din hverdag har du dit tætteste samarbejde med 6 kollegaer, hvor I tilsammen varetager en lang række opgaver indenfor økonomi, udbetalinger, underretninger, aktindsigt mm. Derudover arbejder du sammen med ledelse, børne- og ungerådgivere. Vi er cirka 80 ansatte i centret, hvor vores stabsfunktion er tilknyttet.

Om os 
Center for Børn og Unge, Næstved Kommune har ansvaret for at varetage kommunens forpligtelser i henhold til barnets lov. Vi varetager i centeret underretninger og børnesager indenfor børne, unge, speciale og handicapområdet.

Om stillingen
Du vil blive en del af et administrativt team på 6 medarbejdere, som er placeret i Rådmandshaven i Næstved.

Dine primære opgaver i stillingen:

  • Håndtering af aktindsigter (10 -12 timer inkl. tovholder)
  • Betaling af fakturaer og relaterede økonomiopgaver
  • Oprettelse af sager og registrering af underretninger
  • Besvarelse og fordeling af borgerhenvendelser fra centret fælles postkasse
  • Opdateringer på ”Kommunekoncept” – centrets intranet med vejledning til arbejdsgange mm. 
  • Samarbejde med Næstved Kommunes fælles kontaktcenter, der er modtager på borgerhenvendelser mm.
  • Medvirke til økonomisk opfølgning og bogføring ifm. anbringelser
  • Udarbejde dagsorden og referater til personalemøder og møder i virksomheds-MED
  • Ad-Hoc opgaver.

Vi forventer af dig, at du

  • har en fagrelevant uddannelse. 
  • har kendskab til DUBU, sagssystem for barnets lov, er en fordel med ikke et krav.
  • har kendskab til journaliseringssystemet eDoc er en fordel men ikke et krav.
  • har erfaring med økonomisystemer, gerne KMD Opus.
  • har erfaring med Excel.
  • har erfaring med at udarbejde og besvare aktindsigtsanmodninger er en fordel, men ikke et krav.
  • matcher eller har mod og evne til at indgå i ovenstående arbejdsopgaver. 
  • er dynamisk, fleksibel, opsøgende og udviklingsorienteret. 
  • er servicemindet internt såvel som eksternt. 
  • har gode evner for tværfagligt samarbejde. 
  • evner at arbejde selvstændigt og struktureret.
  • er positiv og løsningsorienteret.

Vi tilbyder dig 

  • et spændende og udfordrende arbejde med meget afvekslende arbejdsopgaver. 
  • gode og engagerede kollegaer.
  • muligheder for selv at påvirke, planlægge og tilrettelægge dine arbejdsopgaver. 
  • at blive en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi ønsker at løse opgaverne effektivt og kvalitetsorienteret.
  • uformel tone og højt humør.  

Relevant uddannelsesbevis skal vedhæftes.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.

Tiltrædelse august 2024 efter aftale ift. ferie.

Arbejdstid pr. uge 37 timer.

Vil du vide mere
Hvis du vil vide mere om arbejdsopgaverne, kan du kontakte Administrativ medarbejder Sarah Mørck Rasmussen på tlf. 5588 3277.

Hvis du vil vide mere om ansættelsesvilkår mm., kan du kontakte Centerchef Daniel Gottrup på tlf. 3031 8617. Send sms med ønske om opkald, såfremt opkald ikke besvares.

Ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni mellem kl. 13.30 og 17.30.

Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Næstved Kommune, Rådmandshaven 20, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057638

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet