BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Dagplejen i Næstved Kommune søger en administrativ medarbejder til vores stab i en fast stilling på 32 timer med tiltrædelse snarest muligt.
Dagplejen er en del af Center for Dagtilbud & Skole og består af 15 medarbejdere foruden alle vores dagplejere, som er delt ud på 16 dagplejegrupper og 3 gæstehuse.
Du kommer til at samarbejde med forskellige kollegaer i centeret, men i din hverdag vil du primært samarbejde med dine nærmeste kollegaer og vores konsulentgruppe. Du vil i samarbejde med dine kollegaer varetage en lang række opgaver indenfor løn og personale, kommunikation, administration mm. Her vil du opleve at der er højt til loftet og en stor grad af frihed, ansvarlighed og selvstændighed – med andre ord er der stor frihed under ansvar.
Om stillingen
Du vil blive en del af et lille administrativt team på 3 medarbejdere, som er placeret i Rådmandshaven i Næstved.
Dine vigtigste opgaver
Du skal understøtte ledelsen og dagplejekonsulenterne og derfor varetage administrative opgaver indenfor løn og personale samt håndtering af dagplejens bookingsystem nemplads med reference til souschefen.
Opgaverne består bl.a. af
- løn og personale håndtering
- understøttelse af vores konsulentgruppe
- oprettelse og vedligehold af vores bookingsystem nemplads
- varetagelse af Aula, herunder kommunikation med forældre, dagplejere og kollegaer.
- opdatering af dagplejens hjemmeside
- forberedelse af mødemateriale, dagsordener, oplæg mv.
- herudover ad-hoc opgaver i forbindelse med driften af Dagplejen
Vi forestiller os at du
- har en fagrelevant uddannelse
- har stærke kommunikationskompetencer både i skrift og tale
- kan arbejde selvstændigt, og kan tænke hele vejen rundt om opgaven
- tager ansvar for egne opgaver og er samarbejdsvillig
- har gode it-kompetencer
- er en god kollega, der giver energi til fællesskabet
- har erfaring med administrativt arbejde, gerne indenfor børneområdet
Det vil være en fordel hvis du har kendskab til de systemer som vi anvender i vores daglige arbejde: Nemplads, Aula, KMD Rollebaseret Indgang, eDoc, Umbraco, Outlook.
Vi tilbyder dig
- spændende drifts- og udviklingsopgaver med stor selvstændighed i opgavevaretagelsen
- fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde
- gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- et godt kollegialt fællesskab, hvor vi i høj grad hjælper og sparrer med hinanden
- at blive en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi ønsker at løse vores opgaver effektiv og med høj kvalitet
- en uformel omgangstone og godt humør
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og HK.
Tiltrædelse 1. november 2024.
Arbejdstid pr. uge 32 timer.
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Maja Andersen på 5588 7075 eller souschef Stine Madsen på 2545 1513.
Ansøgningsfrist onsdag den 11. september 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 38.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Næstved Kommune, Rådmandshaven 20, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6104785