Bliv en del af vores dynamiske team som kommunal indkøbsrådgiver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med kommunale indkøb, og brænder du for at guide og hjælpe dine kolleger med at opnå de bedste handler? Forstår du vigtigheden af at anvende kommunens aftaler? Er du klar til at samarbejde i en kommunal organisation og se muligheder frem for begrænsninger? Kan du lide at rådgive og dele din viden med både kolleger og ledere?

Så læs videre, for vi har en ledig plads til en ny kollega i et spændende og dynamisk team!

Om stillingen:
Fra den 1. januar får vores udbuds- og indkøbsteam en ny organisering, og vi søger derfor en ny kollega, der vil være med til at udvikle driftsopgaver. Du vil blive inddraget i både koordineringen og planlægningen af disse. Kendskab til kommunal e-handel og kontaktstyring vil være en fordel. Din dagligdag vil også inkludere support til brugerne af vores e-handelssystem Tellis og du vil være med til at undervise i systemet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • at optimere varekataloget og aftalerne i Tellis
  • at yde support til afdelingerne via mail og telefon ved indkøbsrelaterede spørgsmål
  • at tilslutte SKI-aftaler
  • at stå for kontraktstyring af tværgående kontrakter
  • at arbejde med projekter, der optimerer indkøbsprocesser
  • at undervise og supportere i brugen af e-handel

Om dig: 
Din baggrund er ikke altafgørende, men vi forestiller os, at du har flere års erfaring med kommunale eller regionale indkøb og er superbruger af et indkøbssystem samt andre analysesystemer.

Du vil både have selvstændige opgaver og arbejde tæt sammen med kolleger og faggrupper. Det er derfor vigtigt, at du kan motivere dig selv, arbejde selvstændigt samt samarbejde og kommunikere effektivt.

Vi forventer, at du er ambitiøs, pligtopfyldende, god til at følge opgaver helt til dørs, og at du kan formulere dig klart og korrekt på dansk i både skrift og tale.

Om os: 
Vi er et udbuds- og indkøbsteam med tempo, men vi værner også om en familievenlig og attraktiv arbejdsplads med fleksible arbejdstider, en uformel omgangstone og højt til loftet. Vi mødes ofte på kontoret til både faglige og sociale snakke og har også hjemmearbejdsdage.

Vi er en del af Center for Ejendomme og Indkøb, hvor vi har mange forskellige kolleger at sparre med. Vi deler gerne vores viden og værdsætter fællesskabet, men giver også plads til det individuelle arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Vi forventer ansættelse pr. 1. januar 2025.

Har du spørgsmål? 
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Udbuds- og indkøbschef Heidi Wael på telefon 4022 7959.

Ansøgningsfrist er søndag den 10. november 2024.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Næstved Kommune, Teatergade 8, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135856

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet