Onsdag eftermiddag modtog politiet en anmeldelse fra en dagligvareforretning i den sydlige del af Næstved. En kunde havde nappet en ramme Grøn Tuborg og forladt forretningen uden at betale.
Vidner på stedet observerede kunden forlade området i en bil og gav disse oplysninger videre til politiet. På baggrund af vidneudsagnene fandt politiet frem til en 31-årig mand uden fast bopæl.
Manden blev anholdt klokken 20.08 og sigtet for butikstyveri. Han blev dog løsladt igen klokken 20.57 samme aften.
Kilde: Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi