BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Næstved
Elsker du at arbejde med ledelsesinformation, analyser, data og komplekse problemstillinger?
Er du selvstændig, initiativrig og god til at følge op? Er du klar til at lære nyt? Så søger vi en controller, der vil være med til at understøtte og udvikle vores ledelsesinformation og vore systemer til gavn for hele politikredsen.
Dine opgaver:
Den primære opgave er controlling, udvikling af nye værktøjer og rapportering. Der er stor efterspørgsel fra ledelsen på data til brug for ledelsesinformationen og styringen af politikredsen.
Du bliver en del af Økonomiafdelingen, hvor du indgår i et team med fire kolleger i Kvalitetssektionen. Du får ansvar for controlling, rapportering og analyser for udvalgte områder, samt ad-hoc opgaver for bl.a. Ledelsessekretariatet, direktionen og politisøjlen.
Der er tale om et udadvendt job med samarbejde med store dele af organisationen.
Opgaverne vil bl.a. bestå i:
• Bearbejde og formidle politifaglig data mm. til både ledere og medarbejdere
• Videreudvikle opfølgningsmetoder.
• Agere bidragsyder ved relevante projekter og styregrupper, både internt i Politikredsen og i samarbejdet med Rigspolitiet.
• Deltage i netværk med kolleger fra andre politikredse, som sidder med samme opgaveportefølje.
• Kvalitetssikring af data
Der er en masse udadvendt kontakt til både medarbejdere og ledere i politikredsen.
Om dig:
Du er fagligt stærk og brænder for at arbejde med ledelsesinformation og data. Du har måske endda nogle års erfaring med området. Du er god til at skabe overblik og er opsøgende, ser løsninger samt er systematisk og analytisk. Du må gerne have erfaring fra en anden offentlige organisation, men det er ikke et krav, alternativt er du lidt af en ”excel-haj”.
Vi lægger vægt på, at du:
• kommunikerer præcist på skrift og i tale – og evner at skære en sag rigtigt til med øje for modtageren
• er lærenem, er analytisk og systematisk, ser sammenhænge og kan uddrage essensen af situationen
• har flair for IT og et rigtig godt kendskab til Excel
• har kendskab til Qlikview, Access og Workzone – med det er ikke et krav. Vi har mange kolleger der kan oplære sig i systemerne.
• trives også med tilbagevendende rutine- og driftsopgaver
• er helhedsorienteret, har gode samarbejdsevner og kan begå dig på alle niveauer i en politisk organisation
• er struktureret, tager ansvar og har sans for detaljerne.
Om os:
Teamet udvikler, understøtter og faciliterer politikredsens arbejde med datakvalitet, controlling, analyser og interne kontroller. Vi er p.t. fire medarbejdere i teamet, og søger nu vores næste kollega. Vi har et åbent og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor du vil få et indgående kendskab til politiet. Du vil blive en del af en faglig, velfungerende, munter og kollegial afdeling, der fejrer både de små og store succeser. Der vil være mulighed for løbende faglig og personlig udvikling.
Vi tilbyder:
Et job med mening, hvor målet er at skabe større tryghed for borgerne.
Vi er en organisation præget af stadige forandringer og tilpasninger i forhold til samfundets krav til politiet. Det er derfor vigtigt, at du selv er forandrings- og omstillingsparat, og at du naturligt igennem din opgavevaretagelse understøtter forandringsdagsordnen.
Du får en spændende hverdag i en organisation med en meget stærk kultur præget af faglig stolthed, og du får mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen, ligesom du i vid udstrækning får mulighed for selv at kunne tilrettelægge arbejdet. Der vil efter nærmere aftale med leder også være mulighed for at kunne arbejde hjemmefra.
Arbejdet foregår i tæt samarbejde med politikredsens øverste ledelse.
Løn- og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.
Du ansættes på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Stillingen har reference til Økonomichefen. Økonomiafdelingen er placeret på vores hovedstation i Næstved, beliggende Parkvej 50, 4700 Næstved.
Det er en fordel, hvis du har kørekort.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Tiltrædelse vil ske efter nærmere aftale.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Viggo Bundgaard på telefon 20 54 62 68 eller mail HBU007@POLITI.dk.
Du kan endvidere finde mere generel viden om politiet på www.politi.dk.
Du søger stillingen via vores rekrutteringssystem. Når du søger om en stilling ved politi opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 20. juni 2024
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer.
Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændingekontrolafdelingen placeret i Rødby Havn. Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 900 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi, Parkvej, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068842