Er du vores nye Butikschef til Sydsjælland DSB 7-Eleven?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du dygtig til ledelse og medarbejderudvikling? Ser du en ære i at være den bedste, og bliver du motiveret af at motivere andre? Så har vi jobbet til dig!

Vores 7-Eleven DSB-butikker ligger i forbindelse med vores togstationer i hele landet. Vores kunder er typisk stamkunder, der pendler til og fra arbejde og skal skynde sig at have forfriskninger med til turen.

Som vores nye butikschef på Sydsjælland har du ansvaret for butikkens økonomiske resultat – og resultaterne får du gennem dine medarbejderne, som skal sørge for, at kundeoplevelsen og salgsresultaterne går op i en højere enhed.

Din hverdag Din hverdag vil variere, men en typisk dag kan begynde kl. 07.00. Efter en opdatering fra salgsassistenten, der har åbnet butikken, vil du sikre, at butikken er klar til salg og drift. Du vil også arbejde med at bestille varer, håndtere det daglige regnskab og sikre, at butikken opfylder sine salgsmål.

En vigtig del af dit job er at motivere og udvikle dit team, så de konstant yder deres bedste. Det er også vigtigt, at du har øje for butikkens præsentation og overholder vores rengøringsstandarder.

Hvilken specifik butik, du vil blive butikschef for, er ikke bestemt endnu, men det vil være en butik på Sydsjælland.

Butikschef med engagement og viljen til at lykkes For at klare det godt i jobbet, er det vigtig, at du har den rette arbejdsindstilling, og at du står til rådighed på forskellige tider af døgnet og ugen.

Som person motiveres du af at skabe resultater – både gennem dine medarbejdere og igennem butikkens salgsmål. Med din positive, åbne og direkte personlighed motiverer du dine medarbejdere og inspirerer dem til at blive endnu bedre.

Du har en vigtig rolle i den daglige drift af din butik, og dette kan i høj grad få indflydelse på din egen hverdag. Af samme årsag er det også vigtigt, at du er fleksibel, god til at planlægge og prioritere dine opgaver, og at du kan bevare overblikket i pressede situationer. 

Vi leder efter dig, der har

  • Erfaring med ledelse af salgsteam

  • Solid erfaring fra detailhandlen

Løn og ansættelsesforhold I 7-Eleven DSB bliver du en del af et stort fællesskab og en mangfoldig organisationskultur. Hos os er der plads til alle uanset køn, etnisk baggrund, handicap, alder, seksuel orientering og religion.

Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår, en løn, der afspejler dine kvalifikationer og en bonusordning baseret på butikkens resultater.

Du får gode personalerabatter på udvalgte produkter, gratis medlemskab af PureGym, sundhedsforsikring og mulighed for gratis togkort.

Du har derudover gode muligheder for at deltage i en række lederudviklingsaktiviteter.

Ansøgning Du behøver ikke at lave et CV eller ansøgning. Du skal blot svare på en række spørgsmål. Som noget ekstra, kan du uploade en lille video, hvor du fortæller om dig selv og din motivation for at søge. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Du søger stillingen via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningsfristen er d. 29. februar.

Ved spørgsmål kan der sendes en mail til regionschef Ina Nørdam Engelstad på inne@dsb.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kort & Godt A/S, Næstved, Banegårdspladsen , 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990347

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet