Formand til anlægsopgaver søges på Sjælland og øerne

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en formand (M/K), der vil få ansvaret for den praktiske gennemførelse af anlægsopgaver inden for jord, beton, kloak, belægning og fundering i samarbejde med projektlederen. Trives du i en hverdag, hvor du skal træffe hurtige beslutninger? Og er det motiverende at arbejde i et omskifteligt miljø, som kræver praktiske løsninger til en effektiv udførelse af arbejdet? Så er du vores nye formand til vores projekter, der for det meste vil foregå på Sjælland og øerne.

Hvem er du?

Du trives i en rolle, hvor du er i stand til at dirigere, observere og finde effektive løsninger på udfordringer, der opstår på projektet. Derudover har du fokus på sikkerhed og sørger for, at sikkerhedsregler følges på pladsen til enhver tid.

Det falder dig naturligt at udvikle arbejdsplaner baseret på daglige opgaver . Og du har let ved at foretage hurtige beslutninger, når det er nødvendigt.

Du får ansvaret for den praktiske gennemførelse af flere anlægsprojekter og de tilknyttede medarbejdere.

Det er derfor vigtigt, at du kan stå i spidsen for projektet, mens du motiverer dine kollegaer og arbejder proaktivt i din arbejdsdag.

Det er ligeledes vigtigt, at du har lyst til at være en del af et stærkt fællesskab og forstår, at man er fælles om at nå tingene i mål.

Hvad skal du?

  • Sikre god og ordentlig kommunikation og forventningsafstemning med dine kolleger.
  • Mandskabsplanlægning og strukturering af produktionen sammen med det øvrige team og samarbejdspartnere.
  • Have fem års erfaring i anlægsbranchen primært inden for jord, kloak og fundering.
  • Instruktion i sikker brug af værktøj, maskiner og udstyr.
  • Sikre høj faglig kvalitet, herunder kvalitetssikring og dokumentation i samarbejde med projektlederen.

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Alsidigt arbejde inden for anlægsopgaver inden for jord, kloak og belægning.
  • Du vil have ansvar, indflydelse og frie rammer i et team, hvor dine meninger værdsættes.
  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og hjælpsomme kolleger.
  • Blive en del af en stærk organisation, hvor der er fokus på ledelse, udvikling og dygtiggørelse af medarbejdere.
  • Firmabil og telefon.

Hvem er vi?

Holbøll er en veletableret aktør med omkring 220 dedikerede medarbejdere, og vi leder an på jord- og forsyningsprojekter på Sjælland og øerne.

Vores stolthed ligger i vores fortsatte udvikling, samtidig med at vi værner om vores unikke kultur og samarbejdsånd.

Vi stræber efter at være branchens foretrukne samarbejdspartner for vores kunder, leverandører og samfundet som helhed, men vigtigst af alt, for vores egne medarbejdere.

Vi værdsætter arbejdsglæde, faglig og personlig udvikling, høj arbejdsmoral og et stærkt fællesskab.

Sådan ansøger du

ER DU INTERESSERET?

Løn og ansættelsesvilkår vil blive forhandlet individuelt baseret på dine kvalifikationer og erfaring. Vi afholder løbende samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores afdelingschef, Christine Cecilie Olsen, på 41 10 63 00.

Send din motiverede ansøgning og CV til job@holboell.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbøll A/S, Lov Enghavevej 26, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052701

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet