GENOPSLAG - Vagtcentralassistent ved Midt- og Sydsjællands Brand & Redning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Midt- og Sydsjællands Brand & Redning søger en vagtcentralassistent til tiltrædelse HURTIGST MULIGT, dog senest 1. juli 2024.

Du vil indgå i et team på 7 medarbejdere, der passer vagtcentralen, ALENE på skift, DØGNET RUNDT, efter en nærmere bestemt vagtturnus med 12 timers vagter. Hver medarbejder bidrager med sine kompetencer, og sammen løfter vi opgaverne som et team, så borgere og samarbejdspartnere oplever hurtig og professionel hjælp – med en høj grad af service.

Arbejdsopgaver 

  • Telefonbetjening - Opkald fra ældreplejen, forsyningsselskaber, boligselskaber mv.
  • Alarmbehandling (1-1-2, ABA, AIA, Nødkald, Elevator, Tekniske alarmer mv).
  • Vedligehold og oprettelse af kundedata i diverse systemer.
  • Vedligeholde og formidle egne tildelte ansvarsområder."

Hvad laver vagtcentralen

Den døgnbemandede vagtcentral hos Midt- og Sydsjællands Brand & Redning er omdrejningspunktet for meget af det arbejde, som der udføres for borgerne og kommunen. Det er her, at opgaverne modtages og disponeres fra.
Vi fungerer som Call Center for bla. Ældreplejen og forsyningsvirksomheder uden for åbningstiden.
Der udføres også mange forskellige former for digital overvågning for borgere og offentlige institutioner og virksomheder. Ud over at behandle 1-1-2 og automatiske brandalarmer (ABA) overvåges også elevator alarmer, nødkald, overfaldsalarmer, tyverialarmer og øvrige tekniske alarmer.
Vi overvåger flere institutioner med videoovervågning. Bla. foretager vi elektronisk rundering/overvågning af biblioteker i tidsrummet hvor der er åbent uden personale.
Vi modtager og disponerer meldinger fra 1-1-2 om brand, redning, miljøuheld i de fire ejerkommuner. Operatøren sikrer sig, at det relevante mandskab og køretøjer afsendes til skadestedet.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent er ens og hvor der til tider kan være travlt med mange bolde der skal holdes i luften.
  • Gode kolleger.
  • Stor grad af selvstændighed og ansvar.

Ønskede kvalifikationer

  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner, herunder solid menneskelig og social forståelse for borgernes henvendelser og forventninger.
  • Trives i et til tider hektisk arbejdsmiljø.
  • Højt brugerniveau inden for IT- og kommunikation.
  • Gerne kendskab til arbejdet på en kontrolcentral eller et callcenter, men ikke et krav.
  • Serviceminded, og en høj grad af fleksibilitet, ansvarsfølelse, stabilitet og professionalisme.
  • Kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i pressede situationer.
  • Trives med at arbejde ALENE som er tilfældet på langt de fleste vagter.
  • Vil arbejde dag, nat, weekend, helligdage - og kan træde til med kort varsel i tilfælde af sygdom.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og FOA.

Tiltrædelse HURTIGST MULIGT, dog senest 1. juli 2024.

Arbejdstid Fuldtidsstilling med skiftende arbejdstider.

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte Beredskabsmester Lars Lassen på telefon 2945 5391 i tidsrummet mandag – fredag kl. 8-15.

Ansøgningsfrist onsdag den 22. maj 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 29. maj 2024 ved Midt- Og Sydsjællands Brand & Redning, Manøvej 25, 4700 Næstved.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Midt- og Sydsjællands Brand & Redning, Manøvej 25, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032720

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet