Indkøbsassistent søges til Hørkram i Sorø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde hos en af Danmarks største cateringgrossister og totalleverandører til foodservicemarkedet?

Anzet søger, for Hørkram, en dygtig Indkøbsassistent, som ønsker en varieret hverdag og har mod på mange forskellige arbejdsopgaver.

Hørkram har mere end 50 års erfaring som grossistleverandør til foodservicemarkedet og råder over et meget alsidigt sortiment med mere end 30.000 unikke varenumre. Vores sortiment består blandt andet af mejeriprodukter, kolonial, frugt og grønt, kød, fisk og skaldyr, drikkevarer, vin og spiritus, tobak, kage og desserter, nonfood og økologi.

Hørkram tilbyder en spændende stilling i en ambitiøs virksomhed, der giver et stort råderum med handlefrihed og mulighed for både personlig og faglig udvikling.

Om jobbet:

Indkøbsafdelingen er fordelt på fem hovedområder, hvor hvert område er opdelt i mindre teams bestående af en indkøber samt 1-2 indkøbsassistenter. Din opgave vil være at assistere indkøberen på området kolonial, og agere bindeled mellem indkøber, disponering, leverandører og salgsafdelingen.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:

  • Kommunikation til forskellige afdelinger - primært på dansk og engelsk via mail og telefon
  • Vareoprettelse, godkendelse og vedligeholdelse af stamdata
  • Assistere salgsafdelingen med varesøgning ved større udbud
  • Danne løbende overblik på Kolonial-vareområdet til indkøberen
  • Øvrige ad hoc-opgaver i afdelingen

I stillingen som Indkøbsassistent vil din hverdag blive meget alsidig. Der er brug for, at du kan holde hovedet koldt, og at du kan prioritere én opgave frem for en anden. Du har et tæt samarbejde med din indkøber og afdelingen afhænger af, at du overholder aftalte deadlines.

Din profil:

Du er uddannet indkøbsassistent med min. 2 års erhvervserfaring.
Erfaring fra fødevarebranchen vil være en fordel, da vores indkøbsportefølje består af fødevarer og udstyr til restauranter og kantiner m.m.

Dansk og engelsk er en forudsætning, kendskab til tysk er en fordel, men ikke et krav. Det forventes, at du er fortrolig med Office pakken. Kendskab til SAP vil være en fordel, men vi arbejder i eget system.

  • Du skal have en grundlæggende økonomisk forståelse og generelt være talstærk.
  • Du har data disciplin og en god ordenssans
  • Du er 110% fortrolig med Excel
  • Du har en struktureret og analytisk tilgang til dine opgaver med sans for detaljen
  • Du udviser rummelighed, og har en åben og imødekommende attitude
  • Du er selvstændig, engageret og besidder gode samarbejdsevner
  • Du er serviceminded og møder kollegaer og leverandører med et smil – også i telefonen

Derudover forventes det, at du har et godt overblik, også når det går stærkt – for det gør det.
Du evner derfor at arbejde struktureret i et til tider hektisk miljø, hvor der er mange bolde i luften.

Hørkram tilbyder:

  • En udfordrende og afvekslende hverdag i en solid og velkonsolideret virksomhed i vækst
  • Rig mulighed for at dygtiggøre og specialisere dig
  • Engagerede kollegaer i en afdeling, hvor stemningen er god og omgangstonen uhøjtidelig
  • Medarbejdergoder og sociale arrangementer
  • Løn efter kvalifikationer, med pension og sundhedsforsikring

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Anzet A/S, Vestre Kaj, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6000719

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet