BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Telefonerne er rødglødende, og vi søger derfor endnu en topserviceminded og erfaren kontorassistent til vores kundeserviceteam.
AffaldPlus’ kundeserviceteam varetager betjeningen af forskellige områder på vegne af vores seks ejerkommuner. Det er primært indgående opkald og mails fra borgere, Der kan i perioder være mange henvendelser på telefonen, så derfor er det vigtigt, at du er i stand til at bevare roen og overblikket i en til tider hektisk hverdag.
Når der ikke er henvendelser på telefonen, er der en masse andre spændende opgaver, der skal løses.
Dine primære arbejdsopgaver vil være at:
• Besvare indgående opkald og mails fra borgere og virksomheder
• Vejlede borgere i forhold til deres affaldsløsninger, faktureringer og bestillinger
• Vejlede virksomheder i forbindelse med brug af genbrugspladsen
• Service både overfor interne og eksterne kunder.
• Bestilling af kontorartikler
Foruden et stort servicegen og lysten til at tale med mennesker – og ikke mindst storsmile gennem røret, skal du også:
• Besidde en god portion situationsfornemmelse
• Have gode kommunikationsevner i skrift og tale
• Fremstå troværdig, behagelig og være tolerant
• Have et indgående kendskab til fakturering og Office-pakken
• Kunne arbejde struktureret og have sans for detaljen
• Have erfaring fra en lignende stilling
Lidt om os
AffaldPlus er sat i verden for at gøre noget godt for miljøet – og løse opgaver for vores ejerkommuner på affalds- og energiområdet.
Vi er en virksomhed i rivende udvikling, og kan tilbyde dig en arbejdsplads med en masse skønne kolleger, hvor vi har en behagelig og uformel tone. Vi vægter det sociale højt, og der er blandt andet via vores Personaleforening mulighed for at deltage i en bred vifte af arrangementer såsom ture til Lübeck Julemarked, museumsbesøg eller klatring.
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt, og løn og ansættelse er efter overenskomst mellem HK og Kommunernes Landsforening.
Er du endnu ikke væltet bagover…?
… så skynd dig at sende din ansøgning via linket her – kun ansøgninger modtaget via linket vil komme i betragtning. Vi holder løbende samtaler, og ønsker du starter hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Kundeserviceleder Camilla Steensgaard-Frandsen på tlf. 5575 0824 eller csf@affaldplus.dk.
Du kan finde meget mere information om AffaldPlus på vores hjemmeside www.affaldplus.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
I/S Affaldplus, Ved fjorden 20, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010324