Om SWARCO:
SWARCO har et internationalt netværk af produktionsfaciliteter, kontorer og partnere på alle kontinenter og tilbyder én af verdens mest komplette løsningsporteføljer til vejafmærkning, skiltning, bytrafikstyring, parkering, motorvejs- og tunnelstyring og offentlig transport. SWARCO forbinder køretøjer med vejinfrastrukturen, og understøtter morgendagens mobilitet, som gør livet i vores byer mere livligt.
Kulturen hos SWARCO er meget tæt og samarbejdsvillig, hvilket afspejler det faktum, at det er en familieejet virksomhed med en iværksætterånd. Virksomhedens mangeårige medarbejdere er meget engagerede og er vokset med virksomheden over tid, hvilket har skabt en stærk følelse af loyalitet og engagement.
Om jobbet:
- Varemodtagelse, indgangs- og kvalitetskontrol samt registrering af varer
- Pluk og pak til følgeseddel og sende varer til interne og eksterne kunder
- Lagersupport til det danske team af serviceteknikere og projektledere
- Daglig koordinering med dine kollegaer på lageret i Odense
- Lagerstatus
- Disponering af materialer hos danske leverandører
- Styring af underleverandørarbejde for egenproduktion – også i Danmark
- Indkøb af dele
- Forefaldende lagerarbejde
Arbejdstiden er mandag-fredag med flexibel mødetid - dette dog efter aftale med din nærmeste leder. Der vil være tale om dagvagter.
Hvem er du:
- Erfaring fra lignende stilling med alsidigt lager- logistikarbejde
- Kendskab til ERP-systemer – gerne SAP og er rutineret bruger af MS Office-pakken
- Du er struktureret, kvalitetsbevidst og et ordensmenneske
- Du er udadvendt, har godt humør og sætter service højt
- Du er praktisk anlagt og kan betjene værktøjer
- Du arbejder engageret og proaktivt
- Kan tale og skrive dansk samt kommunikere på engelsk
- Du skal kunne arbejde selvstændigt og være god til at arbejde alene
- Du skal være god til at kommunikere og skal kunne trives med "frihed under ansvar"
- Du er i god fysisk form
- Du har truckkort
- Kan fremvise straffeattest
SWARCO tilbyder en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Du vil blive ansat som funktionær.
Hertil tilbydes PC og mobil samt sundheds- og pensionsordning.
Er du interesseret?
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ”Ansøg her” nedenfor.
Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.
Der forventes opstart snarest.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Landechef Puk Sofie Lebek på tlf. 30 87 13 78
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Anzet A/S, Vestre Kaj, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146563