Økonomimedarbejder med ansvar for regnskabskontrol og EU-projekter hos Udlændingestyrelsen i Næstved

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for detaljer og styr på regnskab og finansielle processer? Vil du bidrage til en af landets mest centrale styrelser med opgaver, der ofte er i offentlighedens søgelys? Vi søger lige nu en ny kollega til vores Finansielle Team.

Dine opgaver

Som vores nye kollega i det Finansielle Team bliver du en del af Udlændingestyrelsens Kontor for Økonomi og Indkvartering. Kontoret har en bred vifte af opgaver inden for økonomistyring, regnskab, udbud, indkøb og asylindkvartering.

Du vil få ansvar for at:

  • opdatere vejledninger og sikre effektive forretningsgange
  • udføre regnskabskontroller og følge op på interne finansielle processer
  • EU-projekter og it-regnskabsstyring og -opfølgning
  • koordinere med fagkontorer om økonomiske risici
  • udarbejde analyser, notater og gennemføre stikprøver
  • undervise og vejlede kolleger i finansielle spørgsmål
  • formidle komplekse krav og resultater på en forståelig og præcis måde
Vi benytter statens it-systemer som Navision, LDV og SKS, og du får mulighed for at arbejde i et stærkt fagligt miljø.

Hvad tilbyder vi?

  • En dynamisk arbejdsplads med engagerede kolleger og en god balance mellem arbejde og fritid
  • Fleksible arbejdstider, hvor du kan arbejde hjemme op til to dage om ugen
  • En arbejdsplads med fokus på faglig og personlig udvikling
Du bliver en del af et team på 35 medarbejdere, der både prioriterer høj kvalitet i arbejdet og et godt socialt miljø.

Læs mere om os her.

Hvem er du?

Du har en relevant baggrund, og gerne erfaring med statslige økonomiprocesser. Vi forestiller os derudover, at du:

  • har stærke analytiske og kommunikative evner – både skriftligt og mundtligt
  • kan tage ansvar for egne opgaver, og overholde stramme deadlines
  • kan samarbejde på tværs af fagligheder og gerne erfaring med fagspecialister
Det er en fordel, hvis du har erfaring med statslige regnskabsstandarder og systemer.

Yderligere information
Har du spørgsmål, kan du kontakte teamleder i Finansielt Team, chefkonsulent Karina Rønnov Mortensen på 30 61 79 48 / krmo@us.dk.

Søg stillingen
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis mv. senest søndag den 16. marts 2025.

Vi forventer at holde samtaler i uge 12.

Løn- og ansættelsesvilkår

Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund ansættes du enten efter overenskomst for akademikere i staten eller OAO-S-Fællesoverenskomsten og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Udlændinge- og Integrationsministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Udlændingestyrelsen, Farimagsvej 51A, 4700 Næstved.

Stillingen er en fast stilling på fuldtid med gennemsnitligt 37 timer om ugen.

Du skal være sikkerhedsgodkendt til ”TJENESTEBRUG” for at arbejde i denne stilling og kunne opretholde denne under hele din ansættelse. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata her.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Lige Adgang.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

US - Næstved, Farimagsvej, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/d3bbd85e-1686-40a3-ad1a-5e1d835c0c7f

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet