Projektleder med +10 års erfaring til Veje og Trafik

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du stærke vejfaglige kompetencer og erfaring inden for projektledelse? Så er du måske den kollega, vi søger.

Hos Artelia Sjælland er vi på udkig efter nye kolleger, der vil være med til at præge udviklingen på et regionskontor i vækst. Hvis du vil være en del af denne udvikling, er det nu, du skal slå til.

Vi arbejder med en bred palette af opgaver inden for infrastruktur. Blandt andet byggemodninger, cykelstier, vejanlæg, trafiksikkerhedsopgaver for kommunerne mv. Som rådgiver inden for infrastruktur hos Artelia er du den kompetente rådgiver, der sikrer bygherren en faciliterende og værdiskabende proces.

Dine primære opgaver dækker projektledelse af større og mindre vej- og infrastrukturprojekter. Med udgangspunkt i dit eget kompetenceområde skal du have lyst til at løse mange forskellige projekter i samspil med forskellige kunder. Det er vigtigt, at du har lyst til at indgå i fællesskabet, at hjælpe, sparre og samarbejde med dine kolleger både inden for dit eget fagområde, men også med dine mange kolleger inden for de øvrige fagområder i Artelia.

Vi ønsker at styrke vores afdeling, så vi i endnu højere grad kan yde rådgivning af høj kvalitet og sikre en god vidensdeling fra projektering til udførelse og den anden vej rundt.

Afdelingen for Trafik og Veje er en del af forretningsenheden Infrastruktur. Enheden består af 2 afdelinger lokalt placeret i Næstved, med tilsammen 35 medarbejdere. På landsplan har Artelia ca. 250 medarbejdere på infrastrukturområdet, og vi har et tæt samarbejde på tværs af kontorerne. Du vil hermed få mange kollegaer med solide kompetencer inden for trafikplanlægning, vejprojektering, klimatilpasning, lufthavne, afløb, anlæg, geoteknik, broer, baner, natur, bæredygtighed og miljø.

I Artelia er vi stolte af vores gode kollegiale miljø, baseret på en uformel tone, imødekommenhed og godt humør. Vi arbejder i høj grad med ”frihed under ansvar”, da vi mener, at det bidrager bedst muligt til den personlige udvikling.

Vi tror på, at vores medarbejdere er vores vigtigste ressource, og at deres trivsel og arbejdsglæde vil kendetegne projekterne og skabe gevinst for både os, vores kunder og samarbejdspartnere.

Tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning, hvis du synes jobbet lyder interessant.

Din profil

  • Du er uddannet ingeniør, gerne med speciale i veje og trafikteknik eller lignende.
  • Du har minimum 10 års erfaring inden for vej- og / eller anlægsområdet, herunder flere års erfaring med projektering og udbud.
  • Du har lyst til at være projektleder og til at motivere og styre dit projektteam i mål.
  • Du har erfaring med tilsyn- og byggeledelse samt et omfang af entreprisejura og kontraktforhold.
  • Du har erfaring inden for vejafvanding.
  • Du er udadvendt, entusiastisk og har lyst til at have kundekontakt.
  • Du har ambitioner om faglig og personlig udvikling.
  • Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Du er positiv af væsen og har et ønske om at være en del af en arbejdsplads, hvor vi ”spiller hinanden gode”.
  • Du er flydende i dansk både på skrift og i tale, ligesom gode engelskkundskaber er en fordel.
  • Du har lyst til at være udadvendt og være kundeorienteret samt vil være med til at tage ansvar for markedsføring.
  • Du har erfaring med tilbudsarbejde.
  • Du har et godt og bredt netværk inden for branchen.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du vil fungere som projektleder og eventuelt projekterende på opgaver for offentlige eller private bygherrer.
  • På opgaver af forskellige størrelse, er det alene dit ansvar at varetage projekt og projekteringsledelse.
  • Du vil bidrage til den faglige udvikling gennem samarbejde og vidensdeling med kollegaer og ledere.
  • Du vil bidrage til salg og markedsføring af afdelingens ydelser.
  • Din funktion som projektleder vil være at oparbejde og lede projekter i alle størrelsessegmenter, og du vil nyde godt af et meget højt niveau af frihed under ansvar. Du vil fungere som den direkte sparringspartner til afdelingslederen.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.

Tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning, hvis du synes jobbet lyder interessant.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004284

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet