Rådhusbetjent til varierede og ansvarsfulde opgaver i Næstved Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Center for Ejendomme og Indkøb, Team Intern Service, søger en rådhusbetjent til varetagelse af mange forskelligartede opgaver på kommunens rådhus samt tilknyttede administrationsbygninger. 

Center for Ejendomme og Indkøb har til huse i Teatergade 8 på rådhuset i Næstved. Centeret varetager, med sine 140 medarbejdere, drift, vedligehold og administration af kommunens ejendomme og er organiseret i 5 teams samt en stab.

Er du klar til en spændende og alsidig hverdag med muligheder for at sætte dit eget præg på hverdagen, så læs med her.

Din kommende stilling er placeret i Rådhusservice, der er en mindre enhed i Team Intern Service på i alt 5 medarbejdere, der supporterer og bakker hinanden op i de daglige opgaver på rådhuset og de tilknyttede administrationsbygninger. 

Vi tilbyder dig en travl og varieret hverdag, hvor to dage sjældent er ens. Du vil opleve fleksibilitet, afvekslende arbejdsopgaver og frihed under ansvar med mulighed for indflydelse på egen arbejdsdag. Vi er et hold af gode og dygtige kollegaer i et godt socialt arbejdsmiljø – og vi har en arbejdsplads med en uhøjtidelig og uformel omgangstone i et miljø præget af professionalisme og højt fagligt niveau. 

Dine arbejdsopgaver er mange og forskelligartede. Alfa og omega er, at du er en venlig, professionel og serviceminded person med en positiv tilgang til dagens opgaver og udfordringer, som selvfølgelig sker i et godt samarbejde med dine andre kollegaer i Rådhusservice. 

Du vil få direkte kontakt med kommunens borgere - samt interne og eksterne samarbejdspartnere.

Du vil bl.a. kunne forvente at skulle varetage:

  • ansvar for bygningernes fremtræden, driftssikkerhed og orden
  • bemanding af reception til venlig betjening af borgere og besøgende – og herunder være den tryghedsskabende faktor i rummet
  • reaktion ved aktiveret overfaldsalarm på adressen
  • mindre reparationer og vedligeholdelse indenfor de gængse håndværksfag
  • servicering ved møder, kørsel/fordeling af post, affaldshåndtering mv.
  • beredskabsmæssig ressourceperson i tilfælde af opstået kritisk hændelse på adressen
  • tilsyn af bygningstekniske anlæg
  • tilsyn og drift af administrationens biler og køretøjer
  • ansvar for lager af kontorartikler og inventar i fælles lokaler
  • håndtering af interne flytteopgaver
  • tilstedeværelse under byrådsmøder samt facilitering af disse
  • tilsynsopgaver ved afholdelse af særlige møder

Er du stadig interesseret, så læs mere om stillingen i Job- og personprofilen her.

Relevant uddannelsesbevis skal vedhæftes ansøgning.

Vi har forventninger til dig – både fagligt og personligt!

Det er vigtigt for os, at du er omstillingsparat og klar på at yde et højt serviceniveau i teamet. 

Vi forestiller os desuden, at du:

  • er en rolig, selvstændig person med naturlig venlig autoritet og god dømmekraft
  • er serviceminded, professionel og i stand til at tackle akut opståede opgaver
  • er stabil, ansvarsbevidst og i god fysisk form
  • har flair for at kunne løse håndværksmæssige opgaver
  • er en teamplayer med gode kommunikationsevner
  • er fleksibel og initiativrig - og kan arbejde selvstændigt, struktureret og med ansvar for egen opgaveløsning
  • er fortrolig med anvendelse af IT-redskaber på medium niveau
  • er i besiddelse af kørekort (kat. B), og straffeattest skal fremvises
  • er OK med at være iført uniform under dit arbejde, da dette er et krav

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og FOA.

Tiltrædelse forventes den 1. december eller hurtigst muligt.

Arbejdstid pr. uge: 37 timer – der som udgangspunkt ligger indenfor normal åbningstid. Du skal dog være indstillet på, at nogle møder afholdes udenfor normal åbningstid, og kræver tilstedeværelse af rådhusbetjent af service- og sikkerhedsmæssige årsager.

Vil du vide mere:
Er du velkommen til at kontakte teamleder Søren Bo Lyderik på tlf. 9116 7324.

Ansøgningsfrist den 7. oktober 2024 

Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt i uge 43. 

Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Næstved Kommune, Teatergade 8, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117431

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet