Skarp kommunikatør og projektleder til intern kommunikation i Næstved Kommune

Profilbillede
dato

Vi søger en skarp kommunikatør med projektlederevner, der kan udvikle og drive den interne kommunikation i Næstved Kommune.

Næstved Kommune er i en god udvikling. Flere og flere flytter til kommunen, erhvervslivet trives og i administrationen er der mange spændende udviklingsprojekter i gang for at skabe en endnu mere attraktiv arbejdsplads. Her får vi brug for en intern kommunikatør med evner og vilje til at se mulighederne, især digitalt, til at fremme en fælles kultur, vidensdeling og samarbejde på tværs af områder og ansvar.

Du vil få ansvaret for at sikre relevant indhold på det eksisterende intranet og vil spille en afgørende rolle i ”Projekt Nyt Intranet” som deltagende projektleder og samtidig medvirke til og planlægge interne kampagner og indsatser, som understøtter byrådets og administrationens prioriteringer. 

Du bliver en del af Kommunikation og Branding i Byråds- og Direktionssekretariatet, hvor du sammen med dygtige og empatiske kollegaer fortæller og formidler Næstveds kvaliteter til omverdenen og servicerer de mange dygtige ansatte i kommunen. Dit ansvarsområde vil være den interne kommunikation i samarbejde med en kollega og chefen for Kommunikation og Branding.

Vi søger derfor en kollega, som er en

  • skarp skribent, især til digitale formater
  • stærk projektleder med erfaring med digitale systemer og nysgerrig på AI 
  • sikker afslutter med øje for både kvalitet og korte deadlines
  • selvstændig medarbejder, der trives godt med ansvar for fx specifikke digitale platforme 
  • struktureret, pro-aktiv og god til at tilrettelægge sit arbejde
  • samarbejdende kollega, der elsker sparring og rådgivning

Kendskab og erfaring med CMS-systemer, UX, SEO og Analytics er ikke et krav men bestemt en fordel. 

Vi tilbyder 

  • et godt og stærkt arbejdsfællesskab i en kommune under udvikling
  • en alsidig hverdag, hvor din faglighed skal bringes i spil over for forskellige ålgrupper
  • en arbejdsplads, hvor du har gode muligheder for at præge dine opgaver og lade dine kompetencer komme i spil
  • tillidsbaseret ledelse, vi ansætter dig, fordi du er dygtig og har tillid til, at du løser opgaverne – og at du spørger, hvis du er i tvivl
  • fleksibel fredag, hvor du har mulighed for at arbejde hjemme

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Tiltrædelse den 1. november 2024 eller snarest derefter.

Arbejdstid pr. uge 37 timer.

Arbejdssted, Rådhuset, Teatergade 8, 4700 Næstved.

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte Kommunikations- og Brandingchef Morten Kramer Nielsen på tlf. 3070 9939.

Ansøgningsfrist søndag den 22. september 2024 – relevant uddannelsesbevis skal vedlægges.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.

Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Næstved Kommune, Teatergade 8, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110457

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet