BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ellebækskolen består af to afdelinger med ca. 800 elever fordelt på to afdelinger Kildemark og Kalbyris. Du vil være tilknyttet begge afdelinger, da der er skiftende arbejdsplads hen over ugen for alle sekretærer.
Vi søger en sekretær der gerne har erfaring fra skoleverdenen eller måske kommunal erfaring på anden vis indenfor kontorverdenen.
Der er yderligere to andre sekretærer, og hver sekretær har deres eget fagområde de arbejder med. Du vil opleve et naturligt overlap på en hel del faste hverdagsopgaver.
Dine primære opgaver vil ligge indenfor økonomiområdet. Meget overordnet vil det bestå af bogføring af regninger, opfølgning af forbrug på diverse konti. Ajourføring af økonomi på specialområdet herunder elevernes flytten rundt mellem skoledistrikterne. Bestilling af varer i vores indkøbssystem, vil også fylde en del, herunder opfølgning på ordrer og kommunikation med leverandører.
Der ligger der ud over en større pulje opgaver, som I på kontoret er fælles om at varetage. Her taler vi om elevadministration, journalisering, funktionspostkasse mm.
Vi arbejder primært i følgende systemer: TEA, RI, AULA, eDoc, børn og voksne, og naturligvis office pakken.
Vi forventer at du
- har relevant kontoruddannelse gerne kommunom eller tilsvarende
- har stærke kommunikative evner og kan træffe en hurtig beslutning, når der er behov for det
- har ambitioner og gerne vil yde en ekstra indsat
- selv kan se opgaverne og har drive og lyst til at gøre noget ved dem
- kan have mange bolde i luften og formår at prioritere dine opgaver
- kan trives i et job med mangeartede funktioner og krav, og at du kan honorere disse med et smil i en til tider presset hverdag
Vi tilbyder dig
- en fast stilling på fuld tid, på en skole med faglig spredning i et mangfoldigt og multikulturelt skoledistrikt
- en meget varierende hverdag
- fagligt kompetente kolleger
- et kompetent og ansvarligt ledelsesteam
Du kan se job- og personprofilen her.
Relevant uddannelsesbevis skal vedhæftes.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK/Kommunal.
Tiltrædelse den 1. marts 2024 eller hurtigst muligt derefter.
Arbejdstid pr. uge 37 timer. Den reelle arbejdstid udgør ca. 40 timer ugentligt, idet arbejdstiden fordeles over 42 uger.
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte Administrativ leder Johan Sass på telefon 5588 8700.
Ansøgningsfrist søndag den 18. februar 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 8, 2024.
Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Næstved Kommune, Solsikkevej 20, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986132