BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har rygende travlt, og vi har derfor brug for en stærk Personlig Assistent – måske er det netop dig?
Er du systematisk og serviceminded, og er du god til at bevare ro og overblik, når mange behov og ønsker skal imødekommes samtidig?
Som Personlig Assistent for vores direktør får du en unik mulighed for at bidrage til videreudviklingen af vores organisation.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Kalenderstyring og processer omkring direktørens møder og aftaler
- Forberedelse, mødeunderstøttelse og opfølgning på direktørens møder, aftaler og projekter
- Ansvar for en smidig håndtering af omverdenens og organisationens henvendelser til direktøren
- Tæt opgaveløsning i samarbejde med direktøren og den øvrige administration
- Præsentations-, sags- og materialeforberedelse for direktøren
- Håndtering af bilag og sagsgange i forhold til byggesags-styring
- Øvrig tværgående administrativ opgaveløsning
Om din baggrund og tilgang:
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mangeartet, og vi kigger gerne bredt efter kandidater med fx en administrativ, kommunikativ eller organisationsteoretisk baggrund. Du har stærke formuleringsevne, og du anvender dagligt de gængse Office-værktøjer.
Vi ser gerne, at du har relevant erfaring med fra andre lignende ansættelser. Du er lyttende, opmærksom og medtænkende, samtidig med at du er proaktiv og løsningsorienteret, og du byder gerne ind med egne kvalificerede løsningsforslag for at bringe sager og opgaver hurtigt og kvalificeret videre.
Som person er du diplomatisk, uformel og åben i din tilgang til de mange forskellige samarbejdspartnere, som gerne vil i dialog med direktøren på trods af en tæt pakket kalender. Du har et skarpt overblik, og du er løbende på forkant, så alle aftaler er forberedte og afvikles med størst muligt udbytte. Du kan håndtere fortrolig viden og evner at balancere i både ledelsesmæssige og kollegiale relationer i det daglige.
Vi tilbyder dig:
Først og fremmest en unik stilling helt tæt på den øverste ledelse i en mellemstor virksomhed med masser af udviklingsmuligheder, samarbejdsflader og spændende opgaver.
Din ansøgning og ansættelsesvilkår:
Hvis vi har fanget din nysgerrighed, så skriv gerne en ansøgning og fortæl os, hvorfor du er den helt rigtige personlige assistent for vores direktør. Indsend gerne en kort og målrettet ansøgning sammen med dit CV.
Der er tale om en fuldtidsstilling (37 timer/uge) med forventet tiltrædelse snarest muligt
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter kvalifikationer.
Børge Jakobsen & Søn A/S
Vi har 40 års erfaring med tømrer-, murer- og entreprenørarbejde. Vi udfører kvalitetshåndværk for professionelle bygherrer, erhvervskunder og private.
Vores firma er kendt for at udføre opgaver i høj kvalitet og yde den bedste service.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BØRGE JAKOBSEN & SØN, NÆSTVED A/S, Ellevej, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081413