BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret og servicemindet?
Besidder du evnen til at omsætte det professionelt i en udviklingsorienteret driftsorganisation?
Er kommunikation både i tale og skrift en af dine forcer?
Og har du nemt ved at gennemskue digitale systemer og komplekse driftsopgaver?
JA - så er, du måske lige præcis den vi søger til vores ejendomscenter, der varetager drifts- og serviceopgaver for hele Næstved Kommunes ejendomsportefølje.
Som et led i vores strategi om at optimere, professionalisere og digitalisere vores ejendoms- og servicedrift, har vi behov for nogle skarpe driftskoordinatorer der kan sikre en klog og velstruktureret koordinering af alle vores daglige brugerhenvendelser og andre centrale stordriftsopgaver.
Derudover vil vores driftskoordinatorer have en central rolle som sikrer et samlet og overordnet driftsfokus for hele ejendomscenteret, med ansvar for en digital koordinering af driftsaktiviteter og andre indsatser, der skal sikre fuld udnyttelse af vores systemers mange muligheder og garantere en helhedsorienteret og totaløkonomisk sund drift.
Om jobbet:
Drifts- og serviceplaner, DaluxFM (FM-system), Office365, Opus KMD, Edoc, Excel er navne og forkortelser der vil fylde i din dagligdag.
Dine primære opgaver ligger indenfor følgende områder:
- Drift og vedligeholdelse af assets, lokationslister, drifts- og serviceplaner, FM-strukturen, dialog med systemadministratorer.
- Daglig digital koordinering af drifts- og serviceopgaver.
- Administration af adgange og brugerrettigheder.
- Digital opdatering og vedligeholdelse af servicekontrakter på udliciteret drifts- og serviceområder som sneberedskab, gartneri, vagtordninger, m.fl.
- Gennemgang og opfølgning på årshjul.
- Dialog med relevante interessenter, leverandører og andre samarbejdspartnere.
Opgaverne varetages og koordineres i tæt samarbejde med teamets ledergruppe, samt ejendomscenterets tekniske servicepersonale.
Stillingerne er nyoprettet, så der vil være mulighed for at sætte sit eget præg på stillingerne.
Den daglige arbejdsplads er Teatergade 8, 4700 Næstved.
Om dig:
Indgangsvinklerne til jobbet kan være mange, men vigtigst af alt er at du er nysgerrig, struktureret, positiv og har lyst til at få et indgående kendskab til de systemer og platforme, vi arbejder med.
Viden og forståelse for ejendomsdrift vil være en fordel, men er ikke et krav. Du kommer med det rette mindset – vi sørger for den rette uddannelse.
Grundlæggende er du fortrolig med IT, du har flair for at gennemskue systemer og systematisk opfølgning falder dig naturligt. Du er garant for opretholdelse af et højt kommunikativt serviceniveau i dit daglige arbejde.
Sidst men ikke mindst, så bidrager du med godt humør, positivitet og god teamspirit i organisationen.
Vi tilbyder
Et alsidigt og afvekslende job med tryk på høj faglighed og effektivitet, hvor du vil opleve frihed under ansvar og få en bred kontaktflade til kolleger i hele centeret, samt Næstved Kommune.
Finder du det interessant og spændende, vil vi gerne opfordre dig til at sende os en ansøgning.
Relevant uddannelsesbevis skal vedhæftes.
Du vil kunne finde mere info om os og jobbet i Job- og Funktionsbeskrivelsen her.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Tiltrædelse - sker efter aftale, dog senest den 1. august 2024.
Arbejdstid pr. uge 37 timer.
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte Teamleder Jacob Corneliussen på telefon 2545 0436.
Ansøgningsfrist søndag den 17. marts 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 13.
Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Næstved Kommune, Teatergade 8, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003347