Vi søger 4 driftsledere til nyoprettede stillinger i Næstved Kommunes Ejendomscenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en inspirerende leder, der brænder for at motivere og udvikle et team? 
Har du erfaring med at lede medarbejdere i en travl driftsorganisation? 
Formår du at skabe tillidsfulde relationer i en hektisk arbejdssituation?

JA - så er du måske den, vi søger til at styrke vores ejendomscenter i Næstved Kommune!

Næstved Kommunes ejendomscenter er hjertet af vores ejendoms- og servicedrift, og vi søger nu 4 erfarne driftsledere til at lede vores ny organiserede teams. Vi har fokus på tillidsbaseret ledelse af vores ansvarsfulde og kompetente tekniske servicemedarbejdere, en ledelse der skal sikre centerets positive udvikling ved optimering, professionalisering og digitalisering af vores drift.

Din rolle:
Som driftsleder får du ansvaret for den daglige ledelse og udvikling af et team på ca. 20 tekniske servicemedarbejdere. Du vil også selv blive en del af et ledelsesteam, bestående af tre driftsleder kollegaer og din teamleder og derved have en central rolle i vores ejendomscenter. 

Dine hovedopgaver inkluderer:

  • Motivere og inspirere teamet til at præstere deres bedste
  • Skabe en positiv og tillidsfuld arbejdskultur
  • Udvikle og styrke medarbejdernes kompetencer og faglige udvikling
  • Sikre konstruktiv kommunikation og samarbejde internt i teamet, såvel som eksternt
  • Være en aktiv spiller i at løse konflikter og udfordringer i teamet

Dine ansvarsområder:

  • Daglig ledelse og koordinering af tekniske serviceteams
  • Udvikling og implementering af træningsprogrammer og kompetenceudvikling for medarbejderne
  • Opfølgning på medarbejderes præstationer og trivsel
  • Skabe og opretholde gode relationer mellem medarbejdere og ledelse
  • Bidrage til udvikling af ejendomscenterets strategier og målsætninger

Vi søger ledere, der er empatiske, kommunikative og resultatorienteret, gerne med erfaring inden for ledelse af teams. 

Vi forventer

  • stærke ledelsesmæssige kompetencer med fokus på tillid, motivation og udvikling af medarbejdere
  • evne til at skabe og opretholde et positivt og tillidsfuldt arbejdsmiljø
  • fremragende kommunikationsevner og konflikthåndteringsfærdigheder
  • erfaring med at drive forandringsprocesser og implementere nye arbejdsmetoder
  • nysgerrighed overfor nye digitale platforme og teknologier

Vi tilbyder

  • en central rolle i et nyt og udviklingspræget ejendomscenter
  • mulighed for at påvirke og præge din egen dagligdag
  • en positiv og travl arbejdsplads i hjertet af Næstved Kommune
  • fleksibilitet med mulighed for hjemmearbejde efter aftale

Ved ansættelse som frontleder i Næstved Kommune kræves der en kortere, praksisnær uddannelse. 

Du kan finde flere informationer om os og jobbet i Job- og Funktionsbeskrivelsen her.

Relevant uddannelsesbevis skal vedhæftes.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Tiltrædelse sker efter aftale - dog senest den 1. august 2024.

Arbejdstid pr. uge 37 timer.

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte Teamleder Jacob Corneliussen på telefon 2545 0436.

Ansøgningsfrist søndag den 17. marts 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 14.

Næstved Kommune har røgfri arbejdsdag.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Næstved Kommune, Teatergade 8, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003079

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet