Vi søger en Receptionist til spændende kunde i Næstved

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 14. april 2024

 

Har du erfaring som receptionist, og brænder du for at yde et særdeles højt serviceniveau? Hos ISS søger vi en serviceminded, positiv og udadvendt receptionist til vores kunde i Næstved, som formår at levere et fagligt højt serviceniveau til vores kunde, gæster til huset og via telefonomstillingen.

 

Service i verdensklasse

I receptionen er du ”first point of contact”, hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver vores kundes ansigt udadtil og repræsenterer en kunde, som i dens kultur forventer en fagligt høj serviceleverance.

Blandt dine primære opgaver skal du – udover at tage imod henvendelser – behandle e-mails, booke mødelokaler og hjælpe med bestilling af forplejning samt sikre en daglig drift af de mange ad hoc-opgaver, som løbende kommer ind – f.eks.;

  • Tage godt imod nye og faste brugere af huset
  • Håndtere gæstekort
  • Svare på spørgsmål fra brugerne omkring lokaler, huset, møder mv.
  • Telefonomstilling
  • Lettere administrative opgaver ifm. en reception
  • Kopiering

Som receptionist skal du kunne bevare overblikket, selv på travle tidspunkter af dagen. Der kan enten komme mange gæster samtidig, eller der kan forekomme mange ad-hoc opgaver samtidig. Du skal kunne hjælpe til ved såvel stort som småt og være fleksibel i forhold til at hjælpe dine kolleger.

 

 

Din profil

For at blive en succes i receptionistrollen brænder du for at levere et højt serviceniveau, der bidrager til, at vores gæster opnår en serviceoplevelse, som de sent vil glemme.

Udover ovenstående ser vi gerne, at du er:

  • Uddannet receptionist eller har erfaring fra lignende stilling og/eller servicebranchen
  • Detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og brænder for at yde særdeles god service
  • Smilende og motiveret for at yde en ekstra indsats for hhv. kunde, gæst og kollega på alle niveauer
  • Kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt
  • Kan kommunikere både på dansk og engelsk samt god forståelse for de nordiske sprog
  • Erfaring med Outlook som arbejdsredskab er en fordel, men ikke et krav
  • Derudover er det et krav, at du bliver sikkerhedsgodkendt, hvilket er en proces, vi hjælper dig med.



Hvad kan vi tilbyde dig?

Du bliver ansat af ISS med en dagligdag hos kunden beliggende i Næstved. Du vil blive en del af et ISS-team bestående af kolleger fordelt på forskellige servicelinjer, som ex. kantinemedarbejdere, rengøringsmedarbejdere, handymen mv.

Derudover bliver du også en del af en stor virksomhed, hvor der på sigt er masser af spændende karrieremuligheder.

Arbejdstiden vil være på 37 timer om ugen mandag til fredag fra kl. 08:00 til kl. 16:00.

 

Ansøgning

Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning vedlagt CV via ovenstående link senest d. 14. april 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Service Manager, Mette Christensen på mail: mette.christensen2@dk.issworld.com

 

dk.issworld.com
#APlacetoBeYou #LI-DNI

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025173

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet