Adm. servicemedarbejder til Udlændingestyrelsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Udlændingestyrelsen søger en vikar til Team Service og Administration i Ledelsessekretariatet

I Team Service og Administration varetager vi bl.a. forskellige serviceopgaver på tværs af Udlændingestyrelsen. Det kan for eksempel være, arkivbetjening, opfølgning på servicehenvendelser, receptionsbetjening og udlevering af IT-udstyr.

I Team Service og Administration har vi også ansvaret for mindre koordineringsopgaver i relation til bygningsdriften og lettere flytteopgaver i forbindelse med interne flytninger i Udlændingestyrelsen.

Vi sætter en ære i, at vores kolleger oplever, at vi leverer ydelser effektivt, til tiden og selvfølgelig i en høj kvalitet. Det skal vores vikar være med til at sikre.

Arbejdsopgaver

I Team Service og Administration hjælper vi hinanden fleksibelt og på tværs, så dine opgaver kan være forskellige fra dag til dag.

Vi forventer dog, at du primært vil skulle løse disse opgaver:

  • opfølgning og eksekvering på serviceanmodninger fra brugerne i huset
  • diverse øvrige serviceopgaver (fx opfyldning på lager, mindre flytteopgaver, postture, mv.)
  • udlevering af IT-udstyr og generel klargøring af arbejdspladser
  • elektronisk arkivbetjening
  • kørselsopgaver med post og arkivsager

Vores forventninger til dig:

For at kunne lykkes i vikariatet skal du have mod på opgaver af praktisk karakter, som måske giver lidt sved på panden, og du skal være fortrolig med at løse administrative opgaver ved computeren.

  • Du har erfaring fra lignende stillinger
  • Du er serviceorienteret, selvstændig og stabil
  • Du ved at god service kræver god kommunikation med brugerne og et smil på læben
  • Du arbejder struktureret og har en positiv tilgang til uforudsete opgaver
  • Du er fleksibel og indstillet på at yde en ekstra indsats, når det kræves

Det er et krav, at du har kørekort til personbil.

Starttidspunkt: Snarest muligt

Vikariatets løbetid: 3 mdr. med mulighed for forlængelse

Arbejdstid i tidsrummet: 08:00 – 16:00

Fuldtid

Arbejdssted: Farimagsvej 51A, 4700 Næstved

Yderligere information: Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger i Næstved, som vil blive det primære arbejdssted.

Der må dog også forventes lejlighedsvise kørselsopgaver og opgaver i Center Sandholm i Birkerød. Udlændingestyrelsen har tjenestebiler, der anvendes til formålet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924956

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet