Administrativ medarbejder til Digitaliseringsenheden ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Næstved

Har du lyst til at være del af et arbejdsmiljø, hvor ordentlighed og godt kollegaskab er i højsæde, hvor opgaverne er mangeartede og hvor samarbejdet er tæt på tværs af faggrupper? Så har vi en ledig stilling som administrativ medarbejder i digitaliseringsenheden, der er placeret i anklagemyndighedens sekretariat.

Om jobbet:
Som vores nye kollega bliver du én ud af 18 engagerede administrative medarbejdere, der dagligt har et tæt samarbejde med anklagere og efterforskere i politisøjlen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være administrativ sagsbehandling og understøttelse i forbindelse med digitalisering af straffesager, der skal klargøres til retten. Det betyder, at du bl.a. skal:

• Samle digitale filer til én fil
• Sætte bogmærker
• Anonymisere akter i pdf-filer til forsvare og bistandsadvokater
• Afsende sager til retten, forsvarer og bistandsadvokater
• Understøtte jurister i forbindelse med udfærdigelse af ekstrakter
• Varetage daglige vagtopgaver
• Løse andre ad hoc-opgaver

Du er:
Fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver og i stand til at arbejde med og veksle mellem flere skiftende arbejdsopgaver. Du er indstillet på løbende at lære nyt og tilegne dig nødvendig viden gennem kurser/kompetenceudvikling.

Vi lægger også vægt på, at du har gode IT-kompetencer, herunder gerne erfaring med digitalisering i pdf-filer, er serviceminded, kvalitetsbevidst, præcis og omhyggelig. Du er en holdspiller, men skal også kunne lide at arbejde selvstændigt.

Vi arbejder med mange frister, og vores hverdag kan til tider være hektisk. Det er derfor vigtigt, at du kan lide at have travlt og evner at prioritere og omprioritere, ligesom du skal kunne kommunikere ordentligt, også når det går stærkt.

Herudover forventer vi, at du er stabil, udadvendt og har gode samarbejdsevner.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant kontoruddannelse.

Om os:
Anklagemyndigheden ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi består af ca. 70 medarbejdere. Juristerne og studenterne er fordelt på tre advokaturer og sekretariatet består af 18 medarbejdere samt en sektionsleder. Anklagemyndigheden er placeret på politistationen i Næstved.

Vi kan tilbyde en spændende hverdag i en organisation med en stærk kultur præget at faglig stolthed og med fokus på trivsel i dagligdagen. Vi arbejder målrettet med, at anklagemyndigheden i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi skal være et godt sted at gå på arbejde. Det skal være et sted, hvor vi er én samlet anklagemyndigheden, der er integreret i politikredsen.

Vi er en organisation præget af forandringer og tilpasninger i forhold til samfundets krav til politiet og anklagemyndigheden. Vores opgaver er mangfoldige og giver mulighed for faglig og personlig udvikling.

Du kan læse mere om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi på www.politi.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstsvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomsten. Du vil være organiseret i politisøjlen, men det daglige arbejde er forankret i anklagemyndigheden.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi med adresse på Parkvej 50 i Næstved.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Tiltrædelse snarest muligt.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholdelse sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lisbeth Deckers Nielsen på telefon 41330664.

Når du søger en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etniske tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 1. marts 2024

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer.

Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændingekontrolafdelingen placeret i Rødbyhavn.

Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor
ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 900, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel administrativ som akademisk baggrund m.m.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi, Parkvej, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997912

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet