BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Fonden Gro Kvindekrisecenter er godkendt i henhold til Servicelovens § 109. Vi driver et akut midlertidigt botilbud for voldsudsatte kvinder og deres børn. Vi er etableret som en almennyttig og almenvelgørende fond oprettet som en privat selvejende institution. Vi har plads til i alt 12 kvinder og deres medfølgende børn fordelt på vores 2 afdelinger.
Vores administrative medarbejder har travlt, og vi søger derfor en administrativ medarbejder mere.
Som administrativ medarbejder kommer du til at være i tæt kontakt med såvel beboere og det øvrige personale. Du vil indgå i et tæt teamsamarbejde med ledelsen, samt anden administrativ medarbejder. Ligeledes vil du indgå i tæt samarbejde med fondens bestyrelse og vores mange eksterne samarbejdspartnere.
Det er en fordel, at du
- har erfaring med at arbejde inden for socialområdet og kan understøtte den daglige drift
- har en relevant administrativ uddannelse og bred erfaring med administration og bogføring
- har erfaring med økonomi, revision, bogholderi og regnskab og er fortrolig med Office-pakken
- har erfaring med personale- og HR-administration, herunder lønbehandling, pension, administrering af sygedagpenge, feriepenge, barsel samt bogføring af sygedage og ferieafholdelse.
- har erfaring med at søge økonomiske midler/sponsorater (fundraising)
- kan udarbejde ansættelseskontrakter samt opdatere politikker og procedurer
- har erfaring med bogføring af kvitteringer fra indkøb og af diverse udlæg samt fakturering
Vi kan tilbyde dig
• fantastisk søde socialfaglige kollegaer, hvis mål er at udføre Krisecentrets kerneopgaver med høj professionalisme og faglighed
• et sundt fysisk og psykisk arbejdsmiljø
• et spændende arbejdsområde i udvikling
• en udfordrende og uforudsigelig hverdag
• mulighed for faglig udvikling.
Vi forventer, at du
- er engageret, fleksibel og servicemindet
- kan agere i uforudsigelighed og bevare overblikket i pressede situationer
- kan arbejde struktureret, selvstændigt og operationelt
- har stærke kommunikative evner både skriftligt og mundtligt
- er fysisk og psykisk robust og har et stabilt fremmøde
- arbejder efter Fonden Gro Kvindekrisecenters værdigrundlag, procedurer og politikker
- har viljen og evnen til at varetage praktiske, administrative og ad hoc-opgaver.
Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger henvises til vores hjemmeside www.fondengro.dk og til Signe Berner Kruuse på 44 12 79 79 eller administrativ medarbejder Martine Pedersen 73 70 69 50.
Ansøgningsfrist
Ansøgning og CV sendes via knappen "Ansøg dette job" senest den 30. november.
Alle uanset køn og etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen. Løn og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes børne– og straffeattester. Stillingen er en deltidsstilling på ca. 15-20 timer om ugen og arbejdstiden ligger på hverdage mellem 8.30-16.00. Tiltrædelse pr. 1. februar 2024 eller snarest muligt. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 14-15. december 2023.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=770d6255)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Fonden GRO Kvindekrisecenter, Appenæshoved, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921396